Re: temperatura procesora

Autor: mad3_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Jul 2002 - 09:40:54 MET DST

> Użytkownik <mad3_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> wiem
>
> Każdy procesor typu Athlon ma na swoim rdzeniu szereg istotnych,
> zakodowanych informacji. Wśród nich znajdują się literki: A, B, C, D, E
> będące oznaczeniem dopuszczalnej temperatury pracy danego modelu procesora.
> Nie pamiętam dokładnie jaką skalę trzeba obrać (A to chyba 70 stopni, czy
> jakoś tak; E - bodajże 90). Proponuję zatem poszukać gdzieś na stronie AMD
> odpowiednich informacji i rozszyfrować je. W każdym razie temperatura rzędu
> [...]

Chyba wyraziłem się zbyt ogólnie.
Mam P4 1.5, tam chyba nie ma takich oznaczeń co na AMD. Na stronie Intela też
się niczego nie doszukałem.
Temperaturę sprawdzam SpeedFanem no i w BIOS-ie oczywiście.
Z tyłu obudowy mam dwa wiatraki + 3 na sprzęcie, wentylacja jest więc OK. Nic
się tak nie grzeje jak ten proc.
Ratunkuuuuuuu!!!!!!!

mad3