Re: temperatura procesora

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 08:40:02 MET DST

> U mnie jest nieco gorzej, procek grzeje się przy grach do 76C
> W zasadzie wszystko jest stabilne, rzadko się coś wykłada, ale...taka
> temperatura to stanowczo za dużo, nieprawdaż ?

Prawdaż. 76 st.C to trochę (za) dużo.

> Mam firmowy cooler Intela i chodzi dobrze, no może nieco za głośno - nie
wiem
> czy wymieniać

Najpierw sprawdzić, czy radiator przylega dokładnie do rdzenia procka i czy
pasta termoprzewodząca jest dobrze naniesiona (cieniusieńka warstewka!).

> Może problem jest w stabilności zasilacza, hę ?

Może nie tyle w stabilności, ile w tym, iż zasilacz jest zbyt słaby w
stosunku do obsługiwanego sprzętu i się mocno grzeje stając się drugim
piecykiem w obudowie. To oczywiście podbija temperaturę wskazywaną na
procesorze.

Arkhan.