Nagrywarka , ram , udma 100 .

Autor: Dr_Fatum (Dr_Fatum_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 21:38:05 MET DST

Witam .

Jaki jest Wasze zdanie na temat nagrywarki LG 32/10/40 ?
Mam zamiar taka kupic w najblizsza Sobote .
Zalezy mi na jakosci nagrania a nie na szybkosci nagrywanych plyt .
Jedyna wada moim zdaniem jest to , ze pracuje ona tylko w trybie PIO-4 .
Natomiast na jej korzysc wplywa mozliwosc zapisu plyt 90 i 99 min.

Druga sprawa dotyczy pamieci ram ( Dimm ) .
Na swojej plycie Abit bx6/2 mam 1 x 256 mb ( 133 ) + 1 x 128 mb ( 100 ) +
1 x 64 mb ( 100 ) . Zamierzam poexperymentowac z ta plyta , wsadzajac na jej
poklad PIII Copper. 1 GHz ( slot 1 lub z przejsciowka na slot 1 ) .
Przypuszczam ze przy takim zestawieniu nalezaloby wymienic - co zamierzam -
192 mb ( 100 ) na jedna kosc 256 ( 133 ) .
Czy bez wymiany na szybsza pamiec , pojawilyby sie jakies problemy ?

Przy okazji taka mala dygresja . Czy jezeli plyta - wezmy pod uwage moja -
nie ma mnoznika x10 tylko maxymalny x9 , to czy beda jakies problemy z
prockiem , ktory normalnie powinien chodzic na 100 MHz x10 ?

Jak juz pisze , to jeszcze jedno pytanie . Moja plyta nie obsluguje UDMA 66
ani 100 , a dysk jaki posiadam to 20 GB Seagate 7200 Barracuda 4 .
Czy poprzez kupno kontrolera Promise 100 wycisne max z tego dysku ?

Sorry z tyle pytan , ale lepiej sie wczesniej upewnic , niz z niewiedzy
cos....
Z gory dzieli za odpowiedz . Pozdrawiam .