Re: Nagrywarka , ram , udma 100 .

Autor: Maciek (maciekslowik_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 08:19:12 MET DST

Mam taka plyte i doskonale radzi sobie z czterema modulami roznej
czestotliwosci i wielkosci.
Jesli chodzi o procka, to siedzi w niej celek coppermine 900/1008 Mhz ale to
nie jest kres mozliwosci podkrecenia go. Natomiast jak wiadomo procesory
intela olewaja mnoznik ustawiany na plycie w zwiazku z czym ustawianie go
nie ma znaczenia.
M. leon5_at_poczta.onet.pl