Re: Nagrywarka , ram , udma 100 .

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 02:22:34 MET DST

"Dr_Fatum" <Dr_Fatum_at_interia.pl> wystukał
(news:agfe3q$63g$1_at_news.tpi.pl):

> Jaki jest Wasze zdanie na temat nagrywarki LG 32/10/40 ?
Jest bardzo duzo lepszych: Plextor, TEAC, TDK, Sony, ASUS, nawet LiteOn
(tani i 2 lata gwarancji). Warto jeszcze to przemyslec

> przejsciowka na slot 1 ) . Przypuszczam ze przy takim zestawieniu
> nalezaloby wymienic - co zamierzam - 192 mb ( 100 ) na jedna kosc
> 256 ( 133 ) . Czy bez wymiany na szybsza pamiec , pojawilyby sie
> jakies problemy ?
Duza szansa, ze system bedzie niestabilny, jezeli juz to ustawienia
pamieci na jak najbardziej zachowawcze i probowac. W skrajnym przypadku
system moze w ogole nie ruszyc.

> Przy okazji taka mala dygresja . Czy jezeli plyta - wezmy pod
> uwage moja - nie ma mnoznika x10 tylko maxymalny x9 , to czy beda
> jakies problemy z prockiem , ktory normalnie powinien chodzic na
> 100 MHz x10 ?
Najczesciej nie ma problemow, ale lepiej sie upewnic (sporadycznie moze
nie ruszyc)

> Moja plyta nie obsluguje UDMA 66 ani 100 , a dysk jaki posiadam to
> 20 GB Seagate 7200 Barracuda 4 . Czy poprzez kupno kontrolera Promise
> 100 wycisne max z tego dysku ?
Tak, nawet z duzym zapasem (moze kiedys na Barracudzie 6 wycisniesz
max. z kontrolera ;-). Nie licz jednak na duzy wzrost sredniego
odczytu.
Pozdrawiam
Egghead