Re: Nagrywarka , ram , udma 100 .

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 19:01:12 MET DST

Użytkownik "Dr_Fatum" <Dr_Fatum_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Jaki jest Wasze zdanie na temat nagrywarki LG 32/10/40 ?

Mam taką nagrywarkę w firmie. Kupiłem jakieś 2 miechy temu i spisuje się w
miarę dobrze, chociaż nie jestem zadowolony. Pewnego dnia miałem za zadanie
nagrać 100 płyt. Chciałem się z tym uporać, więc zacząłem nagrywać z
prędkością 32x. Pierwsze 5 płyt, które nagrałem doskonale odczytywały się po
nagraniu w tej samej nagrywarce, jednakże miałem spore problemy z odczytem
na innych sprzętach. Zwolniłem do 24 i poszło już bez większych boolów.
Mniej więcej po nagraniu 40-50 płyty (czyli po konkretnym rozgrzaniu napędu)
zaczęły się problemy. Mniej więcej co 8-10 płytkę, którąś z nich szlag
trafiał. Poza tym próbowałem grabować na niej płytki i mam poważne
zastrzeżenia co do jakości utworzonych tą drogą plików. Jeżeli miałbym ją
ocenić, to raczej na 3+.

Pozdrawiam,
Sniper