Re: Gigabyte Radeon w Wawie?

Autor: Maciej Turos (emtek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 19:25:15 MET DST

In article <aga9ni$1tng$1_at_pingwin.acn.pl>, you say...

> jezeli jestes uparty akurat na tego producenta to looknij tu:
> http://www.compact.pl/
> skontaktuj sie z oddzailem w Wa-wie - dadza Tobie namiary na na swoje sklepy
> ale w ofercie widze tylko 7500LE czyli z pamieciami SDRAM (ale chyba nie
> kupujesz tej karty do grania), za to cena atrakcyjna 383zl

Dobra, postanowiłem dozbierać trochę do Gigabyte'a 8500 le. Czy w takim
razie gdzieœ go znajdę w Wawie po normalnych cenach (z wyjštkiem
compact.pl)? Byłem na WGE, a tam
też nie ma. W zamian proponujš Power Color :)
Kupiłbym wysyłkowo, ale jak karta padnie, to potem do serwisu trzeba
wysyłać, a to długo trwa...

___
pozdrawiam
Maciej Turos