Re: Gigabyte Radeon w Wawie?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 22:52:16 MET DST

> Czy zna ktoœ może sklep w Warszawie, w którym mógłbym po przyzwoitej
> cenie kupić Gigabyte'a 7500? Byłem na Wgk, a tam głównie Sapphiry i
> Powercolory...

jezeli jestes uparty akurat na tego producenta to looknij tu:
http://www.compact.pl/
skontaktuj sie z oddzailem w Wa-wie - dadza Tobie namiary na na swoje sklepy
ale w ofercie widze tylko 7500LE czyli z pamieciami SDRAM (ale chyba nie
kupujesz tej karty do grania), za to cena atrakcyjna 383zl

gdyby Cibie to nie zadowalalo to looknij tu:
http://www.gigabyte.com.tw/buy/buy.htm

pozdrawiam