Re: Gigabyte Radeon w Wawie?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 20:57:34 MET DST

> Dobra, postanowiłem dozbierać trochę do Gigabyte'a 8500 le. Czy w takim
> razie gdzieœ go znajdę w Wawie po normalnych cenach (z wyjštkiem
> compact.pl)? Byłem na WGE, a tam
> też nie ma. W zamian proponujš Power Color :)
> Kupiłbym wysyłkowo, ale jak karta padnie, to potem do serwisu trzeba
> wysyłać, a to długo trwa...

po 1 - co to znaczy po normalnych cenach - to te w compact.pl sa nienormalne
?
po 2 - jezeli liczysz na wiele nizsza cene to marne szanse na powodzenie
takich poszukiwan - z tymi Radeonami by GigaByte jest tak jak np z GeForce
by Gainward i noname - ten 1 jest drozszy mimo braku roznic (teoretycznie) -
sa ludzie ktorzy uwazaja ze te Radeony by GigaByte sa nawet lepsze niz
oryginaly ATi :-) a wiadomo za jakosc trzeba placic (okolo 150zl wiecej za
GigaByte niz za inne klony)
po 3 - gdzies w Wa-wie widzalem w ofercie ale bylo drozej ok.3-4% - jak sie
okazalo mieli te karty wlasnie z compact.pl
po 4 - poczekaj troszke - Kris z http://twojepc.pl/ robi wlasnie testy
klonow ATi - a jezeli nie mozesz czekac to skontaktuj sie z nim moze poleci
Tobie jakis "zamiennik" tego GigaByte

pozdrawiam