Re: Jaka iglowke wybrac? ;)

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 20:00:22 MET DST

Użytkownik "IvanSoft" <ivansoft[WON.SPAM]@interia.pl> napisał w wiadomości:
> Witam, zamierzam kupic drukarke iglowa, uzywana, do domu, zeby wydrukowac
od
> czasu do czasu jakis tekst albo prosty wykresik. Co wiec polecacie (na oku
> mam dwie firmy: Epson i Star).
> Ktore sa lepsze: 9 czy 24 iglowe?
> BTW nie pytajcie dlaczego akurat iglowa ;) Poprostu padla mi atramentowka,
> ktorej i tak nie bylem zadowolony.. pozatym bardzo droga w eksploatacji i
do
> tego zasychajacy atrament. Na druku kolorowym mi nie zalezy, na szybkosci
> rowniez. Ot od czasu do czasu wydrukowac jakis dokument..

> [...]

Igłowa ??? Że padła badziewna atramentówka to nie znaczy że należy od razu
cofać się w technologii i kupować igłówkę. Dobra igłowka i tak kosztuje
powyżej 1 tys. zł. Jedyne zastosowanie igłowki to drukowanie dokumentów przy
użyciu składanki (oryginał i kopie). Kup porządną atramentówkę a jesli kasa
pozwoli to laserówkę a jak masz małe wymagania to laserówke GDI (znacznie
tańsza). W przypadku igłówki nie ma mowy o jakiejkolwiek estetyce wydruków
tekstów a o grafice czy wykresach to już nie wspomnę.

Serwiz