Re: I mnie tez sie to stalo...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 20:06:28 MET DST

Lukaszuu <Lukaszuu_at_interia.pl> wrote:

> Ale przeciez ja wogóle chcialem poprostu zrezygnowac z
> "DiskManager2000", co jak sądze zrobilem....

nie odinstalowałeś go z MBR, a tylko z Windows, czego dowodem była
"denerwujaca niebieska ramka". Jak sądzisz, skąd się wzięła ? To był
wizualny efekt załadowania programu obsługi dysku. Nawet jeżeli został
jakoś "odinstalowany" widać pozostał w MBR, i coś tam robił. Potem go
skasowałeś z MBR programem fdisk, a dysk został zorganizowany tak, jak
ten program go ustawił - nieczytelnie dla BIOSu.

> Nierozumiem tez, dlaczego
> odinstalowanie "DM2000", ponowne tworzenie portycji (od poczatku!) w
> innym programie (PartitionMagic) nie posprzatalo bajzlu po poprzednim
> programie???

Bo MBR to nie to samo co tablica partycji. Najpierw trzeba było skasować
program z MBR , np. przy pomocy fdisk , a potem zakładać tablicę
partycji. No, ale teraz to Tobie nie pomoże. Poszukaj sposobu na
zainstalowanie tego śmiesznego programu bez kasowania obecnej tablicy
partycji. Może to coś da.

B.