Re: Karta Aver TV Studio - c.d.

Autor: MEMEX (memex_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 20:06:24 MET DST

In article <39d8.00000072.3d254e2f_at_newsgate.onet.pl>, grzegorzp_at_go2.pl
says...
> Nie, nie ma to żadnego znaczenia.

Oczywiscie!!! Poczatkowo mialem nadziej, ze to moze byc kwestia
pozniejszego podlaczenia czujnika (po instalacji sterownikow). Prawda
okazala sie jednak banalna ale i zagadkowa jednoczesnie. Na karcie
znalazlem wypalona sciezke drukowana (miedz odparowala:-(((
Byla to jedna ze sciezek wychodzacych z gniazda "S-Video/Remote". A wiec
kicha - karta jest pierd.... Ciekawe tylko jak podejda do tego
handlowcy. Beda moze probowali wmowic mi, ze to moja wina. Qrva,
dlaczego ja musze zawsze miec takiego pecha przy zakupie sprzetu?
Moglbym napisac powiesc grozy na ten temat. Lata z kompem to lata udreki
i uzerania sie z kolejnymi dostawcami sprzetu i czesci. Ale ten raz
jeszcze wytrwam w pokorze;-)))

--
pozdrawiam
MEMEX