Wybor drukarki

Autor: Adam Zielinski (adamziel_at_spam.go2.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 18:51:18 MET DST

Witam grupowiczow!
Mam zamiar nabyc drukarke. Po weryfikacjach moja przychylnosc ograniczyla
sie do trzech modeli - HP 920c, Canon S300 i Epson C60 - wszystkie w
podobnej cenie, okolo 400zl. No i teraz mam problem - ktora z tych trzech
wybrac? - zeby byla najlepsza i najtansza w eksploatacji. Bedzie to drukarka
do domu, nie mam zamiaru za duzo na niej drukowac - ale wszystkiego po
trochu - wiecej tekstu, tuszu czarnego. Szybkosc takze bardzo sie nie
liczy - bardziej jakosc! Mam zamiar stosowac tez nieorginalne kartridze i
tusze.
Licze na pomoc grupowiczow.
Pozdrawiam.
Adam.