UPS

Autor: Adam Zielinski (adamziel_at_spam.go2.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 18:51:01 MET DST

Witam!
Mam zamiar kupic sobie zasiacz awaryjny UPS.
Bedzie on sluzyl do ochrony mojego domowego komputera. Nie wiem jednak co
wybrac? Po przeczytaniu kilkunastu postow dowiedzialem sie, ze firmy APC i
Orvaldi sa lepsze - a Ever i Fideltronik robia gorsze UPS'y Mam racje?!
Ktory UPS z tych dwu pierwszych firm wybrac? Kwote jaka na to przeznaczylem
to okolo 400zl.
Licze na doswiadczenie grupowiczow.
Pozdrawiam.
Adam.