Re: Wybor drukarki

Autor: przemo (przemo77_at_icpnet.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 22:00:15 MET DST

Użytkownik "Adam Zielinski" <adamziel_at_spam.go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow!
> Mam zamiar nabyc drukarke. Po weryfikacjach moja przychylnosc ograniczyla
> sie do trzech modeli - HP 920c, Canon S300 i Epson C60

Wiesz co. Niedawno mialem podobny problem i rozwazalem identyczne mozliwosci
+ Lexmark Z53. Prawda jest taka ze HP i tylko HP - to sprawdzona firma no i
zawsze masz dopelniacze za 30 zeta. Tez chcialem wziac 920 ale w koncu
wzialem HP 5550 i jestem bardzo zadowolony. Ja na twoim miejscu
zastanowilbym sie nad HP 3820 (taki nowy model - i tez okolo 400 zeta) Daje
ci link do niego zebys sobie go ogladnal. Chyba ze masz wiecej kasy to bierz
HP 5550 (ok 600 zl) - jest zajebista i cicha no i jaka szybka - nie nadazam
kartek odbierac w trybie draft.
To ten link:.
http://www.hp.com.pl/products/product_overview.xml?id=809
Ogladnij i zastanow sie nad ta HP 3820.
U mnie po wnikliwej analizie doszedlem do wnioskow nastepujacych:
a) Canon ma ponoc kiepskie glowice ktore lubieja czesto siadac a te kosztuja
kupe kasy i sa ponoc awaryjne.
b) Epson ma tez tak jak Canon glowice na stale i wymieniasz tylko
tusz(zaleta - tanie oryginalne tusze), lecz te glowice sa pozadne w
odroznieniu od Canona i starczaja na dlugo. Ponadto Epson jest zajebisty
jesli chodzi o jakosc wydruku. To co wyeliminowalo u mnie Epsona byl faki iz
slyszalem ze jak Epson przez dluzszy czas stoi nieuzywany to ma tendencje do
zasychania tuszy, czyli jak jest uzywany ciagle to no problem, ale jak
zostawisz go nieuzywanego na miesiac to po tuszach (ponoc). No i Epson ma
nie za ciekawy wyglad zewnetrzne jesli to ma jakies znaczenie.
c) Lexmark - teoretycznie zajebiste ale ta teoria nie przeklada sie na
praktyke, a ponadto opinia mojego kolegi z serwisu PC byla taka ze to
najbardziej awaryjne obok Canonow drukarki.
A po za tym jesli chodzi o serwis to z HP-kami mozna zrobic wszystko w
przyzwoitej cenie z uwagi iz to najbardziej popularne drukarki i dostepnosc
czesci zamiennych (nieraz wyciagnietych z uzywanej). Canonow sie ponoc nie
naprawia bo za drogo, o Epsonach od kumpla slyszalem tyle pod wzgledem
awaryjnosci ze sa robione na odpierdal i sa kiepsko wykonane pod wzgledem
jakosci wykonania.
Mialem juz dosc firmy HP ale po wnikliwej analizie rynku drukarek
atrametowych wybor byl jeden...wiesz jaki.....ano HP i nic innego.
pozdrawiam. Przemo