Re: Wybor drukarki

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 22:46:42 MET DST

"Adam Zielinski" <adamziel_at_spam.go2.pl> wrote in message
> Witam grupowiczow!
> Mam zamiar nabyc drukarke. Po weryfikacjach moja przychylnosc ograniczyla
> sie do trzech modeli - HP 920c, Canon S300 i Epson C60 - wszystkie w
> podobnej cenie, okolo 400zl. No i teraz mam problem - ktora z tych trzech
> wybrac? - zeby byla najlepsza i najtansza w eksploatacji.
Ja wybralem S300. Jezeli chodzi o koszta ekspoloatacji to oryginalny czarny
tusz kosztuje 32 zl ale starcza tylko na ok 150 stron :(
Ale to i tak wychodzi taniej niz HP na oryginalnych atramentach.

> Bedzie to drukarka
> do domu, nie mam zamiaru za duzo na niej drukowac - ale wszystkiego po
> trochu - wiecej tekstu, tuszu czarnego. Szybkosc takze bardzo sie nie
> liczy - bardziej jakosc!
Jakosc jest naprawde swietna. Ja wiekszosc tekstow drukuje w drafcie a i tak
ciezko sie przyczepic. Generalnie jest ciut lepsza niz HP (porownywalem z
930).

> Mam zamiar stosowac tez nieorginalne kartridze i
> tusze.
Tutaj nie wiem jak jest. Ja raczej zamierzam uzywac tylko oryginalnych.

Ogolnie jestem z niej bardzo zadowolny. Wprawdzie nie uzywam jej jeszcze
zbyt
długo (3-mce) ale jak na razie zero problemow.

Pozdrawiam
Tomek