Re: Serwis skasowal mi dane z twardziela

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 10:47:56 MET DST

On Sun, 07 Jul 2002 08:55:30 +0200, januszek
<kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:

>Glownym skladnikiem ceny sa prawa autorskie, honoraria, marze dla
>posrednikow handlowych etc. Porownywanie kosztow elementow
>mechanicznych oraz samej produkcji kaset i plyt sa bez sensu.

Wymieniasz glowne skladniki ceny no to wyjasnij dlaczego ten sam film
na DVD jest drozszy niz na VHS skoro niby nosnik nie powinien miec
znaczenia??? Co ciekawe to DVD na zdrowy rozum powinno by tansze.
Po prostu placimy podatek za posiadanie odtwarzacza DVD czy /co juz
jest skandalem/ CD. Wiec nie pisz o uczciwosci producentow, bo takiego
slowa w ich slownikach nie ma - chyba ze w stosunku do piratow...

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki