Re: Serwis skasowal mi dane z twardziela

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 08:55:30 MET DST

>sam film na kasecie kosztuje dwa razy mniej. A koszty produkcji sa
>Kilkakrotnie wieksze przy produkcji kaset video.

Glownym skladnikiem ceny sa prawa autorskie, honoraria, marze dla
posrednikow handlowych etc. Porownywanie kosztow elementow
mechanicznych oraz samej produkcji kaset i plyt sa bez sensu.

Wierze ze sam jestes gotow ograniczyc swoje zarobki o 2/3 wlasnie w
celu ograniczenia oplat posrednich (w dziedzinie, w ktorej pracujesz)
i w ten sposob zmiejszenia ceny (uslugi lub towaru w dziedzinie w
ktorej pracujesz) dla odbiorcy koncowego?

>To kto tu jest nieuczciwy.
>Kto tu jest zlodziej.

Nie czuje sie upowazniony do wydania moralnej oceny. W kazdym razie
ten watek zaczal sie od jakosci sprzetu hipermarketowego.

>Dlatego przestalem wyrazac sie zle o piractwie. Bo
>monopole tez nie sa uczciwe. Amen

Jest inna mozliwosc, mozesz wyrazac sie zle i o monopolach, i o
piratach.

januszek