Re: Data transfer switch - zakłócenia

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 10:55:45 MET DST

Witold 'V-Tec' Serhej wrote:

> Witam,
> przełącznik "Data transfer switch" (klawiatur, myszy i monitorów)
> wprowadza mi zakłócenia do obrazu, takie "odbicia". Da się to jakoś
> zlikwidować?

jeśli masz (a zapewne tak) przełącznik mechaniczny (taki z pokrętłem), to
normalne, jakość strasznie spada. Mniejsze zakłócenia są na przełączniku
elektronicznym (?) - ale w Polsce ich nie widziałem, choć być może są.
Rozumiem, że nie masz monitora z dwoma wejściami? Bo to jest najlepsze,
przełącznik tylko do klawiatury/myszy, a kable z 2 komputerów podłączone
do 1 monitora, przełączane przyciskiem w monitorze.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***