Barracuda IV i silent-mode

Autor: Pawel Pawlak (pawel-pawlak_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 11:11:52 MET DST

Jak w dyskach Seagate Barracuda IV wyłączyć tryb cichej pracy, który
jest podobno "defaultowo" uaktywnoiony?

Widziałemjuż setki postów/newsów o tym trybie pracy dysków Seagate -
jednak NIGDZIE nie mogę znaleść programu dla jego wyłączenia/włączenia.
Znalazłem cosik takiego jak smscan.exe - ale to tylko skanuje czy mamy
jakiś dysk seagate i nic więcej nie robi.
Powoli zaczynam myśleć, że ten "silent-mode" w Barracudach to po prosu
ściema i nic takiego nie ma...

PP