Re: obudowa...?

Autor: Kiepski (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 00:37:37 MET DST

> dostane cos takiego do 200zl?
> moj typ to codegen 6008 - nie mam pojecia jak to wyglada, sugerowalem sie
> opisem (ubogim) w jednej z gazet.

www.codegenr.com to stronka z obudowami jakie codegen oferuje

co do obudowy to wlasnie nabylem big towera codegena 7013 z zasilaczem
300wat za 220zl - miejsca ile dusza zapragnie, miejsce na dodatkowe
wiatraki. obudowa bardzo ladna stylistycznie choc ciezka do zdobycia - na
stronie producenta jej nie ma - ale jest to wieksza wersja modelu 6013
dostepnego w 3 kolorach. skreca sie na niej bardzo dobrze - ja instalowalem
w niej plyte AT z zasilaniem at/atx i idealnie pasowala mimo iz jest to w
zasadzie ATX. ogolnie jestem bardzo zadowolony.

pozdrawiam