Re: obudowa...?

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 00:51:08 MET DST

> co do obudowy to wlasnie nabylem big towera codegena 7013 z zasilaczem
> 300wat za 220zl -
Zgadza sie sprawdz tylko jedna rzecz - czy z tylu obudowy jest znaczek CE i
obok biala nalepka.
A pod spodem wygrawerowane na blaszce CODEGEN - jezeli nie - to kupilesz
odrzut...

>miejsca ile dusza zapragnie, miejsce na dodatkowe
> wiatraki. obudowa bardzo ladna stylistycznie choc ciezka do zdobycia - na
> stronie producenta jej nie ma -

bez problemu obejrzysz ja i kupisz tutaj...
www.ws.pl

>ale jest to wieksza wersja modelu 6013
> dostepnego w 3 kolorach. skreca sie na niej bardzo dobrze - ja
instalowalem
> w niej plyte AT z zasilaniem at/atx i idealnie pasowala mimo iz jest to w
> zasadzie ATX. ogolnie jestem bardzo zadowolony.

Obudowa rzeczywiscie jest nawet nawet, zwlaszcza zasilacz jak na CODEGENAA
to extra,
oczywiscie jezeli nie kupsz jakiegos BUBLA z odrzutu.
Testowali ja kiedys w komputroniku, obciazyli wszystko i wszystkim (chyba ze
4 HDD,cdromy,dvd - lacznie chyba z
8 urzadzen) i.. napiecie wyjsciowe (jedno ) spadlo z wymaganego +5 v do
+4.94 W sumie to niezle...

*** HEARTSHADE of X-PLOD labs
xpl0d_at_sympatico.ca******