Re: Jaka plytka dobra pod Althona 1,8 ???

Autor: MoFo (mofo_at_NOSPAMmago.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 00:31:55 MET DST

On Fri, 5 Jul 2002 15:54:40 +0200, "Arek>>>"
<arekzieminski_at_poczta.onet.pl> wrote:

>"noadam" <noadam_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>>
>Tak sie sklada ze ja mam Asusa , i plyta jest najlepsza jaka dotad mialem .
rowniez polecam
kupilem ja (wer. bez raidu) pare dni temu w siriusie, bios 1007
bez zajakniecia ruszyla na takiej konfiguracji:
Athlon XP 1800+
512 DDR PC2100 kingston
Prolink PixelView GF4 4200 / 64 / TV
Maxtor 60GB / 133

jedyny problem to to ze myszka A4techa niedziala prawidlowo (po
podlaczeniu przejsciowka przez COMa wszystko w porzadku) inna myszka
na PS2 (logitech) dziala bez problemu :)
no i ten Q-fan, niby powinien regulowac obroty wentylatora w
zaleznosci od temp. a nawet po wlaczeniu chlodnego kompa wentyl kreci
sie na full obrotach (Titan D5TB(3))

Winda98 i podkrecona grafa (150/300), wynik w 3Dmarku 2001 SE - 1018
3Dmarkow
temp procka (obudowa modecom platinum) 60oC

Pozdr.
MoFo