obudowa...?

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 00:23:06 MET DST

potrzebna mi jest obudowa z latwym dostepem do podzespolow i cyrkulacja
powietrza (czyli wywietrzniki tu i tam na wentylatory, z przadu, z tylu.)
nie zapomniajac o zasilaczu (to najwazniejsze).

dostane cos takiego do 200zl?
moj typ to codegen 6008 - nie mam pojecia jak to wyglada, sugerowalem sie
opisem (ubogim) w jednej z gazet.

poza tym czy sa jakies strony na ktorych moge znalezc obudowy wraz z opisami
czy zdjeciami?

dzieki
sonic