Re: obudowa...?

Autor: Piotr S. (azazel69_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Sun 07 Jul 2002 - 12:07:25 MET DST

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> potrzebna mi jest obudowa z latwym dostepem do podzespolow i cyrkulacja
> powietrza (czyli wywietrzniki tu i tam na wentylatory, z przadu, z tylu.)
> nie zapomniajac o zasilaczu (to najwazniejsze).
>
> dostane cos takiego do 200zl?
> moj typ to codegen 6008 - nie mam pojecia jak to wyglada, sugerowalem sie
> opisem (ubogim) w jednej z gazet.
>
> poza tym czy sa jakies strony na ktorych moge znalezc obudowy wraz z
opisami
> czy zdjeciami?
Witam
Do 200zl to juz lepiej kupic Modecom Fine 1 lub 2 . IMO calkiem ladna
obudowa midi, spore wymiary i firma dobra , w komputroniku sa po 183zl
brutto .
Ja pare dni temu kupilem Enlighta 7237 300W P4 , wewn. byl stand. jeden
wentylator wydmuchujacy , dodalem jeden zasysajacy - Zalman ale bardzo
delikatny bo go wcisnalem na sile w dolne pudelko i zaczal burczec :(( ,
teraz musze go wymienic ... tylko na co ?. Wczesniej przy starej otwartej
obudowie mialem ok. 32 idle i 35 systemu przy max obciazeniu , po zapakowaiu
w enlighta mam idle 30 max obciazenie 31 .... Polecam ta obudowe bo jest
naprawde cacy pozatym zasilacz jest bardzo cichy - wiatrak w nim kreci sie
baaardzo wolno ....
pozdr.

 Piotr Sobkowiak
 ICQ : 15883900