Jak połączyć peceta z TV poprzez RGB?

Autor: Dariusz Janicki (djanicki_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 03:40:24 MET DST

Sorry jeśli temat powtarzam, ale przeglądałem archiwum i odpowiedzi nie
znalazlem.
Mam karte graficzną z tv-outem (nawet z s-video) ale jakość obrazu na tv nie
satysfakcjonuje mnie (ogladam dvd z kompa).
Chciałbym wyprowadzić sygnał RGB z gniazda SVGA karty i podać na tv - mam
kilkuletniego sony z wejściem RGB. Mam kabel monitorowy zakończony pięcioma
kabelkami: R,G,B,V,H/H+V. Z pierwszych prób wynika że podłaczenie tylko
sygnałów RGB nie wystarcza. Mam rozpiskę złącza EURO i gdzie muszę połaczyć
ewentualne sygnały synchronizujące? Czy warto bawić się przerabianie kabla -
może są gotowe takie kable?
Dodam że moja karta ma możliwość generowania obrazu z częst. odsw. 50 Hz (no
i wyzsze).

Czy rzeczywiście po udanym połaczeniu poprzez sygnał RGB zdecydowanie poprawi
mi się jakość obrazu?

---
D.Janicki