Re: Jak połączyć peceta z TV poprzez RGB?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 15:36:39 MET DST

Dariusz Janicki wrote:
[]
> Chciałbym wyprowadzić sygnał RGB z gniazda SVGA karty i podać na tv - mam
> kilkuletniego sony z wejściem RGB. Mam kabel monitorowy zakończony pięcioma
> kabelkami: R,G,B,V,H/H+V. Z pierwszych prób wynika że podłaczenie tylko
> sygnałów RGB nie wystarcza. Mam rozpiskę złącza EURO i gdzie muszę połaczyć
> ewentualne sygnały synchronizujące? Czy warto bawić się przerabianie kabla -
> może są gotowe takie kable?
> Dodam że moja karta ma możliwość generowania obrazu z częst. odsw. 50 Hz (no
> i wyzsze).
ha, znalazłem na stronach http://www.elektronika.gery.pl/schematy.html
schemat przejściówki SVGA na TV, nie wiem, czy o to Ci chodzi. Ale to
wygląda na ciut bardziej skomplikowane, niż łączenie kabelków :)

> Czy rzeczywiście po udanym połaczeniu poprzez sygnał RGB zdecydowanie poprawi
> mi się jakość obrazu?
aaaa, tego to już nie wiem.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***