Re: ASUS A7S333 - ma ktoś?

Autor: Witek (no_at_spam.com)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 06:17:40 MET DST

pią 5. lipiec 2002 12:01 Sniper wrote:

> Użytkownik "Witek W" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości

> Qrcze, sam chciałem ostatnio kupić ASUS A7V, ale rozmyśliłem się, bo na 20
> sprzedawców spytanych na giełdzie ze 12 powiedziało, że nowe ASUS'y mają
> jakieś problemy z odpalaniem z nowymi Athlonami typu 1,8 +. Trzeba zaraz
> po zakupie upgradeować BIOS, tylko, żeby to zrobić trzeba wsadzać jakiegoś
> starego Athlona (np. 1,2 GHz) - bo z nowym nie wystartuje. Nie wiem ile w
> tym prawdy, ale ja się zraziłem i chyba wybiorę MSI KT3 Ultra ARU.

Ja też się zraziłem. Co do BIOS, to wgrywałem 1003, 1004 (beta), bo miałem
problemy z myszą w Linux'ie (winny był PnP linux'a). Po flaszowaniu 1003 (z
1004) wszystko stanęło, dobrze, że jakoś komp zamarzał po screenie z ALT+F2
a nie przed.
Asus na swojej stronie www wcale się tą płytą nie chwali (nie ma tego
modelu, tam gdzie są anonse wszystkich nowych mobo).
Zapomniałem napisać, że mam DDR266 a nie 333, więc nie wiadomo, jak będzie
chodziła z szybszymi pamięciami.

--
Pozdrawiam
Witek