Re: Karta Siecowa

Autor: Kinga Warszawska (kingaw_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 00:57:41 MET DST

Chciałbym poznać sprzedawcę który poleca Planeta który nawet nie jest
producentem tylko spółka kupująca OEM i nadającym markę.

Cóż pojawiło się kilka głosów, ale dobrze wybrałeś, tylko że 3c905C-... jest
praktycznie jedynym modelem 3Coma dla desktopów. pozostałe modele (z
wyjątkiem 3CSOHO.. - do podstawowych modeli) sa modelami serwerowymi i
stanowczo droższe.
Karta 3c905C-TX.. powinna kosztować w sklepach w granicach 150 zł netto. I
wierz mi że będzie to najleszy wybór. Lepszej nie znajdziesz. Wierz wiem co
mówie