Re: Partycja FAT32 bez tablic FAT

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 00:36:35 MET DST

> Czekać. Ja analizowałem kiedyś dysk 10 GB tym programem (wersją pod DOS)
> przez ponad 10 godzin. Ale możesz spróbować czegoś innego, wbrew pozorom
> może okazać się wystarczająco skuteczny i bardzo szybki. Jest to darmowy
> Disk Rescue http://home.arcor.de/christian_grau/rescue.

hm.. a ja mam takie pytanie (pare postow nizej jest moj problem)
otoz chce przywrocic dane z miejsca na dysku nie przydzielonego
partycji...

odpalalem raw scan no i spoko moge sobie wiekszosc danych przywrocic...
(niektory pliki .htm maja ponad 100mb wiec ich nie przywracam bo po co)
doczytalem gdzies ze raw scan przywraca tylko pliki zajmujace 1 klajster
i te wieksze od 1 klajstra jesli sa zapisane sekwencyjnie...

no wiec wypadalo by odpalic advanced scan... tylko czy sie da?
na poczatku program chce znalezc system plikow.. tylko ze go nie ma...