Re: Karta Siecowa

Autor: Damian K. (damian_at_NOSPAMwehikul.prv.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 20:32:14 MET DST

[ciach]

Witam!

Jednak chyba wybiorę 3Com'a (może trochę inny model). A teraz najlepsze.
Oto dialog z gościem (jakiś młody w jednym ze sklepów komputerowych u mnie
na zadupiu, Lezajsk, 50 km od Rzeszowa).

JA: Dzień DObry, Czy ma pan może karty siecowe 3Com'a ???
ON: Nie, niestety nie posiadamy ich, ale mamy Planet ?! i D-Link'a.
JA: Aha
ON: Ale polecałbym ci Planet, gdyż 3Com starsznie się sypją !!!

I w tym momencie nic nie mówiąc wyszedłem ze sklepu. Ocenę pozostawiam wam

Pozdrófka
Damian K.