Re: Karta Siecowa

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 10:38:26 MET DST

Kinga Warszawska <kingaw_at_interia.pl> wrote:
> Karta 3c905C-TX.. powinna kosztować w sklepach w granicach 150 zł
> netto. I wierz mi że będzie to najleszy wybór. Lepszej nie
> znajdziesz. Wierz wiem co mówie

Twój przedmówca nie napisał, czy chce kartę do desktopa, czy do mocno
obciążonego serwera. Jeżeli to drugie, to nie polecam 3C905 bez
sprawdzenia, czy będzie przystawać do środowiska i obciążenia; bardziej
mogą pasować modele 3C980 albo 3C982 ? A może karta wspomagająca
sprzętowo IPSec, np. 3C990 ?

IMHO nie warto generalizować. 3Com 905 to bardzo dobra karta, ale nie
wszędzie będzie optymalnym wyborem.

B.