Re: ... już nie mam pomysłu (asus p3b-f

Autor: Milosz (dkdent_at_bpartners.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 10:47:54 MET DST

Użytkownik " harpy" <harpy_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Prosze Was o jakieś podpowiedzi .. co u mnie jest nie tak ? Czy mieliście
> podobe problemy ?

Mam identyczny problem na Acorp 6ZX86 rowniez z przejsciowka Jamicon
(wczesniej byla jakas noname z zworkami zmieniajacymi napiecie). Tak samo
jak u Ciebie.. wszystko startuje procz monitora.. I wlasnie przejsciowka
byla problemem.. tzn jest dalej.. pomoglo podtrzymanie przejsciowki lekko ku
gorze... tylko ze na mojej plycie slot1 jest o 90 stopni odwrocony i
naturalnie pod ciezarem radiatora wygina sie wszystko w dol.. przez co nie
ma styku... ale moze u Ciebie jest tez taki problem.. sprobuj odpalic
komputra wyginajac nieco przejsciowke w kierunku gniazda zasilania.. a noz
pomoze...

Pozdrawiam
Milosz