Re: Kluska siedzi !!!!!

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 10:56:14 MET DST

Użytkownik "Silvio Manuel" <silvio_manuel_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:afvoj0$cbk$1_at_news2.tpi.pl...
> No i co na to powiecie ? Co teraz należy myśleć o pewnej dużej polskiej
> firmie komputerowej ? Skoro wyszło na jaw coś takiego to co jeszcze przed
> nami czego na razie nie wiemy ?

Po pierwsze nie siedzi, bo był tylko zatrzymany, a teraz wyszedł za kaucją.

Po drugie numer z VAT-em ten sam co z JTT, gdzie były aresztowania, masę
szumu w prasie, a potem umorzenie sprawy.

Po trzecie nie ma to nic do rzeczy jeśli chodzi o moją opinię o tej firmie -
marketingowo byli bardzo dobrzy, wypromowali markę, byli największym
"producentem" komputerów w europie, itp. itd., a jeśli chodzi o jakość
sprzętu i serwisu, to było raczej kiepsko.