Re: ... już nie mam pomysłu (asus p3b-f

Autor: harpy (harpy_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 05 Jul 2002 - 08:10:30 MET DST

> Mam identyczny problem na Acorp 6ZX86 rowniez z przejsciowka Jamicon
> (wczesniej byla jakas noname z zworkami zmieniajacymi napiecie). Tak samo
> jak u Ciebie.. wszystko startuje procz monitora.. I wlasnie przejsciowka
> byla problemem.. tzn jest dalej.. pomoglo podtrzymanie przejsciowki lekko ku
> gorze... tylko ze na mojej plycie slot1 jest o 90 stopni odwrocony i
> naturalnie pod ciezarem radiatora wygina sie wszystko w dol.. przez co nie
> ma styku... ale moze u Ciebie jest tez taki problem.. sprobuj odpalic
> komputra wyginajac nieco przejsciowke w kierunku gniazda zasilania.. a noz
> [...]

Hmm ... swoją drogą to trochę mnie to dziwi to co napisałeś - bo u mnie są
takie 'trzymaki' na slocie, że jak zatrzasne wszystko takimi plastkikowymi
wkładkami (dołączonymi do przejściówki) to wszystko nawet nie drgnie - nie
wspominając o tym, żeby to jakoś odginać .... ale pewnie co płyta to inne
mocowanie...

pozdr.
harpy