Re: nagrywarka Teac czy Liteon ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 08:24:12 MET DST

Użytkownik "tomek jasinski" <tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:5s37iu07737a5gv69sdo182pi1dlut5hpj_at_4ax.com...
> Fanatycy ? A może ludzie ceniący wygodę i niezawodność ? Mam same
> napędy Teaca, reszta z tych co miałem (Philips, Samsung, Yamaha, BTC,
> Asus) sprawiały sporo kłopotów, Philipsa wymieniałem trzy razy, Yamaha
> padła po 1.5 roku, Samsung nigdy nie działał dobrze, BTC to pomyłka
> producenta, Asus zdechł zaraz po gwarancji.
> A Teac ? CD 16x SCSI ciągnie do dzisiaj i nie ma objawów zużycia, CD
> SCSI 32 chodzi jak nowy ponad dwa lata, 4x4x24 i 8x8x32 Działają bez
> zająknięcia.
> Pracowałem kiedyś w serwisie, wracały całe wory Samsungów i innych
> [...]

Popieram nikt nikomu Teaca nie wciska. Jezeli jestes hazardzista, lubisz
czesto wymieniac sprzet bo sie sypie, albo tez jestes sknera dla ktorej 100
zl to majatek to prosze bardzo kup Liteona. Za dwa lata byc moze
grupowicze beda ci wdzieczni jak bedziesz pisal postu na grupe Moj LieOn nie
czyta plyt, Moj LiteOn umarl czy mozna go wyratowac bo dalem za niego kilka
zlotych a on wcale duzo nie wypalil. Nie kupujcie LiteOna.... :)

IMHO Wiekszosc z nas ma jednak zbyt plytkie zasoby aby pozwolic sobie na
kupowanie niesprawdzonego sprzetu pozostawymy testowanie bardziej zamoznym
od nas