problem z wylaczaniem

Autor: adrin (adrin_at_go2.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 07:00:39 MET DST

Od pewnego czasu mam problemy z "normalnym" wylaczeniem komputera. Czasami
po wcisnieciu klawisza power komputer jakgdyby nigdy nic resetuje sie.
Czasami sytuacja powtarza sie wielokrotnie co doprowadza mnie do furii :-).
Nie wiem jaka moze byc tego przyczyna ... moze ktos z grupowiczow spotkal
sie kiedys z taka sytuacja.
Dodam ze chyba takie ciagle resetowanie nie jest zbyt dobre dla
podzespolow(szczegolnie dla dysku) - dobrze mowie?
Czy zamiast wylaczac przyciskiem moge poprostu wylaczyc zasilanie?