Re: nagrywarka Teac czy Liteon ?

Autor: raku (raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 13:20:01 MET DST

tomek jasinski napisal(a):

> Fanatycy ? A może ludzie ceniący wygodę i niezawodność ?
ale ja wcale nie przeczę, że teac to dobry napęd...
ja po prostu ironicznie potraktowałem tych, którzy twierdzą, że teac
jest najlepszy, bo się *nigdy* nie psuje (a jest na grupie wiele takich
osób czczących ta markę).
Każdy napęd ma prawo się zepsuć, a że teac jest jednym z najtrwalszych,
to zupełnie inna historia
kiedyś tu chyba wyczytałem o całej serii padniętych teaców - więc
każdemu się może przytrafić...

--
raku
raku.newsNO-SPAM_at_skrzynka.pl