zawieszający się Duron

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 00:08:45 MET DST

cze
jest następujący problem, kupiłem nowy komputer tzn. części,
złożyłem wszystko do kupy odpaliłem komputer z dyskietki (win98) w celu
utworzenia partycji, po wpisaniu "fdisk" uruchamiał się program - utworzyłem
partycję - restartuję kompa chcę wpisać "format c:" ale komputer się
zawiesza po wpisaniu "f"
przy kolejnych próbach zawiesza się również z tym że w różnych miejscach
(np. przy pytaniu czy nowo utworzoną partycję ustawić jako aktywną)
uważam że winą może być to że radiator się rozgrzewa szybko do wysokiej
temperatury (po próbie wpisania "format c:" w BIOSie wskaźniki pokazały
temperaturę procesora na poziomie 46stopni Celsjusza a prędkość obrotową
wentylatora na poziomie ok 4000

co może być przyczyną wieszania się komputera?

w biosie standardowe ustawienie częstotliwości magistrali to 100MHz, mnożnik
i wielkości napięć są ustawione na AUTO

konfiguracja komputera to:
 - Duron 1200MHz (nie wiem czy to ma jakieś większe znaczenie dla sprawy ale
oznaczony jest następująco:
DHD 1200 AMT18
AHLCA 02056DDW
Z0817330086
1999AMD
- razem z procesorem był kupiony wentylator z łożyskiem kulkowym
- płyta główna K7T266 PRO2-A
- pamięć DDR 256MB
- dysk SEAGATE 40,8 GB 2MB BARRACUDA IV 7200 rpm
- obudowa ATX
- CDROM 52x LG
- GEFORCE II MX 400 64 MB/TV OUT (chodziła wcześniej na innym komputerze
przez jakieś cztery miesiące, nie było z nią problemów)

w swoim życiu złożyłem już kilka komputerów zaczynałem na 486DX4/100 ale
takich numerów to jeszcze nie widziałem żeby komputer się wieszał podczas
pracy z dyskietką

z góry dzięki za wszelkie sugestie

--
mikuch