Re: zawieszający się Duron

Autor: Slawek (slawektepsa_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 08:09:04 MET DST

tez mam durona 1,2 plyte te sama i pamiec ddr256mb 2100 .temperatura jak na
ten procek jest najzupelniej normalna u mnie na jednym ma 46stopni a na
drugim kompie tez z duronem 1.2 52 stopnie jednak zauwazylem ze wina
czestego wieszania sie kompa w moim przypadku byla zle dobrana pamiec+plyta
ecs o ktorej nie od dzis wiadomo ze najlepiej radzi sobie z praca w trybie
synchronicznym niestety u mnie praca w tym trybie czyli 100/100 konczyla sie
niezaladowaniem windy a to znowu za sprawa pamieci ktora jest no name i ona
znowu chce pracowac z 133mhz i tak po krotkim namysle wybralem trzecia droge
i wymienilem kostke na zwyczajny sdram 256MB KINGSTON i problemy ustapily
jak reka odjal
tak ze mnie sie wydaje ze wina lezy po stronie pamieci
no chyba ze trafiles na felerny egzemplarz plyty co czesto sie niestety ECS
przytrafia ,aha a moze bios za stary te pierwsze cos kaszanily ostatni jest
z 29.04.2002
pzdr
slawek