Re: zawieszający się Duron

Autor: leszek (paleszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jul 2002 - 14:11:57 MET DST

jest następujący problem [...]

zrób tak - wyjmij procesor, wytrzyj z pasty(jesli go nasmarowales) o
obejrzyj jądro czy nie jest ukruszone. To sie zdarza czasem podczas montażu.
Jesli tak to juz wiesz - potrzebny nowy procesor. Jeśli procesor jest w OK
metodą prób i błedów szukaj uszkodzonego elementu. (zakładam że płyta
ustawiona poprawnie w BIOS i poprawnie zmontowana).
powodzenia.

leszek