Re: SWAP w RAMie

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 00:07:10 MET DST

silvio manuel <silvio_manuel_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Czy jest jakiś sposób na stałe umieszczenie pliku wymiany w pamięci
> RAM ? W takim przypadku komputer dostałby niezłego kopa wydajności.

z ciekawości sprawdziłem (na Win2K, z wykorzystaniem Q257405) . To jest
możliwe. Kopa nie ma; są za to komunikaty "Virtual Memory Minimum Too
Low : Your system is low on virtual memory. Windows is increasing the
size of your virtual memory paging file. During this process, memory
requests for some applications may be denied. ".

Chcesz więcej informacji ?

B.