"markowe" PC-ty ?

Autor: jano61 (admwww_at_jadwiga.bj.uj.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 11:13:18 MET DST

Witam, mam prosbe czy ktos moze podzielic sie "wrazeniami" z posiadania
PC-tow tzw. markowych firm np. HP ( np. Vectra VL800 ), Dell ( np. OptiPlex
GX260 ) czy tez innych firm,
idzie mi glownie a awaryjnosc, jakosc obslugi serwisowej, oczywiscie
wszystko zalezy od konfiguracji i dostawcy ale idzie mi o wrazenia ogolne z
eksploatacji z punktu widzenia uzytkownika koncowego.

Pozdr
jano61