Re: "markowe" PC-ty ?

Autor: jano61 (admwww_at_jadwiga.bj.uj.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 13:04:56 MET DST

Dziekuje serdecznie za opinie, sa mi bardzo pomocne.
W sumie moje doswiadczenia z autopsji ( w mojej firmie 160 PC-tow roznej
masci od starych HP Vectra 386, do skladakow ) sa troche inne, no bo sprzet
mam troche inny, poprostu nie mam wyrobionego zdania na temat najnowszych
zestawow oferowanych przez Hp czy Dell-a ( glownie idzie mi o porownanie HP
Vectra VL420 z Dell OptiPlex GX240 ) , komputery chcialbym miec w obudowie
full desktop ale widze ze na rynku jest tendecja do miniaturyzacji i
wieszkosc zestawow jest w small desktop, mam obawy co do poziomu halasu (
choc dane w specyfikacjach sa obiecujace ) i wiekszej awaryjnosci
podzespolow z powodu wyzszej temperatury wewn. obudowy ? Czy moje obawy moga
byc uzasadnione ?

Pozdr
jano61