Re: "markowe" PC-ty ?

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 16:53:58 MET DST

On Wed, 31 Jul 2002 11:13:18 +0200, "jano61"
<admwww_at_jadwiga.bj.uj.edu.pl> wrote:

>Witam, mam prosbe czy ktos moze podzielic sie "wrazeniami" z posiadania
>PC-tow tzw. markowych firm np. HP ( np. Vectra VL800 ), Dell ( np. OptiPlex
>GX260 ) czy tez innych firm,
>idzie mi glownie a awaryjnosc, jakosc obslugi serwisowej, oczywiscie
>wszystko zalezy od konfiguracji i dostawcy ale idzie mi o wrazenia ogolne z
>eksploatacji z punktu widzenia uzytkownika koncowego.

mamy w sieci 8 DELL'i(ow) roznej masci. raczej nie specjalnie
rozbuchane stacje, przeznaczone dla programistow, grafikow i
researcher'ow. glownie z linii precision i dimention. pracuja 24/7. co
do jakosci service'u DELL'a to nie wiem, bo zadnemu z nich sie nigdy
nic nie przytrafilo.
taki jestem z nich zadowolony, ze nawet mojej lubej takiego sprawilem,
bo bidula do tej pory na pentium pro biegala i jak do tej pory nie
zaluje, ani ja ani ona. <rs>