Re: "markowe" PC-ty ?

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 11:47:57 MET DST

"jano61" <admwww_at_jadwiga.bj.uj.edu.pl> wrote in

> Witam, mam prosbe czy ktos moze podzielic sie "wrazeniami" z
> posiadania PC-tow tzw. markowych firm np. HP ( np. Vectra VL800 ),
> Dell ( np. OptiPlex GX260 ) czy tez innych firm,
> idzie mi glownie a awaryjnosc, jakosc obslugi serwisowej, oczywiscie
> wszystko zalezy od konfiguracji i dostawcy ale idzie mi o wrazenia
> ogolne z eksploatacji z punktu widzenia uzytkownika koncowego.
>
> Pozdr
> jano61

Firma w ktorej pracuje oferuje sprzet marki Compac (obecnie nalezy do HP).
Troche tych kompow sprzedalismy. Natomiast co do serwisu to mam mieszane
uczucia. Zdarzaly sie przypadki ze przez zmiesiac wymieniali klientowi
uszkodzony zasilacz, czy walniety dysk. Prawde mowiac jezeli masz mala
firme ro raczej poszukaj jakiejs malej, ale znanej firmy w swoim miescie.
Czesto proste awarie usuwaja od reki.