Re: AGE kręci

Autor: TM (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 08:43:19 MET DST

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tommygun" <tomcat14_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

(Ciach)

> barykady .. myslisz ze serwisy maja pracowac tylko dla ciebie, ci ludzie
> codziennie zalatwiaja po kilkanascie takich spraw jak twoja.. opoznienia
sie
> zdarzaja, termin 14 dni naprawy nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia (
> zostal wymyslony przez ustawodawce),
(Ciach)

I właśnie dlatego jest on nieprzekraczalny. Jakoś inni się do tego stosują,
tylko jakoś sklepy komputerowe nie mogą. I proszę bez tekstów o marżach,
kosztach itp. To nie jest problem klienta tylko sprzedawcy.
Jakoś w Idei jak nie dotarł telefon z naprawy we Francji to w 14 dniu dali
bez szemrania nowy, i to droższy (Pop, nie abonament).

Pozdrawiam,
TM