Re: Voodoo 1 - padlo?

Autor: Janusz (jbstudent_SKASUJTO_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 08:41:58 MET DST

"Kornel Kielczewski" <kornel_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote in message
> To co opisujesz to co co ja mialem dawno temu w trawie :) jak sie
borykalem z
> rivatnt i voodoo2. u mnie byla to kwestia sterownikow, jak
przeinstalowalem,
> to jest git :) Jak sie znowu cos walilo, to dawaj nowe sterowniki :)

Niestety to raczej nie to.
Mialem 2 systemy (win2k i win98) i na obydwu w jednym momencie przestalo
dzialac. Dlatego wydaje mi sie, ze kwestia sterow odpada.
Poza tym instalowalem oryginalne, na ktorych kiedys chodzilo, potem
probowlaem nowsze, ktorych uzywalem... i caly czas nic.
Ws\zystko sie wykrywa instaluje i super, ale... nie umie sie przelaczyc w
tryb akceleracji :(

> A tak pozatym to najlepiej znalezc kogos z np. G-Force2MX 400, odkupic, i
> chulac nawet w nowsze gierki :)

Szczerze mowiac gefoce nie ma takiej jakosci obrazu. poza tym poniewaz gry
sa b. sporadycznie szkoda na to kasy.

Hm... chyba, ze voodoo2 faktycznie sobie sprawie. Pomysle, pomysle :)

Janusz