Re: IBM - Alaaaarm!!!

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 15:31:43 MET DST

Użytkownik "Marcin Perlak" <perlak_at_t-online.de> napisał w wiadomości

> acha w sklepie powiedzieli mi ze dysk musze wyslac do IBM i
> oni mi go tam najprawdopodobniej wymienia na nowy

W tym sklepie to jakieś ciule albo oszuści chyba pracują. Jeśli ci sprzedali
dysk, to mają obowiązek go naprawić, czyli samemu dostarczyć do
dystrybutora; dystrybutor dostarcza do producenta jednocześnie dając
sklepowi nowy dysk (oczekując na nowy dysk od IBM'a). Idź do sklepu,
wygarnij im co o nich myślisz i domagaj się naprawy. A jak nie zadziała, to
naślij na nich wszystkie możliwe urzędy kontroli (PIH, BSA, BHP, itp.) - jak
poszukasz w necie, to znajdziesz podobno ponad 100 instytucji zajmujących
się kontrolowaniem prywatnych przedsiębiorstw, które tak ich udupią, że im
się odechce na zawsze.

Pozdrawiam,
Sniper