Re: IBM - Alaaaarm!!!

Autor: Marcin Perlak (perlak_at_t-online.de)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 12:23:45 MET DST

witam

mi tez sie zaczela psuc moja dtla, tzn. niedala sie zdefragmentowac, ale po
wykonaniu wszystkich wskazowek ze strony ibm, jakos sie naprawilo(zobaczymy
na jak dlugo), acha w sklepie powiedzieli mi ze dysk musze wyslac do IBM i
oni mi go tam najprawdopodobniej wymienia na nowy, koszt wysylki do holandi
to okolo 10euro(z niemiec), dysk kupilem ponad rok temu wiec jest juz tylko
gwarancja producenta

pozrd
marcin